خوشه پروین

افکار،اشعار و دل نوشته های من

خوشه پروین

افکار،اشعار و دل نوشته های من

بهانه

ترنم ترانه ای

تو بر وجود من بهانه ای

تو آن کلام عاشقانه ای

کنار من بشین سرشک غم به دیده ام ببین

مرا بجوی

مرا ز هستی ام جدا مکن

مرا به شهر پر ز نور

مرا به شادی و سرور،  کشان

 

 

سراسر وجود من ، بهانه ات، ترانه ات، آشیانه ات

بخاطرت من،این گیاه، زنده ام

لبالب از شراب گرم بوسه ات به شوق تو روانه ام

                       

            ترنم ترانه ای

            تو بر وجود من بهانه ای

 

لبالب از ترانه های باقی ام

سراسر از گل اقاقیم

بروی بال برفی ام بشین

به من بهانه کن

مرا ز هستی ات پیاله کن

شراب ساغرم

مرا بنوش

مرا که مهربانیم

که شور و شوق و مهربانیم

              به من بهانه کن

                                     بهانه کن.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد