خوشه پروین

افکار،اشعار و دل نوشته های من

خوشه پروین

افکار،اشعار و دل نوشته های من

آواز

من چه دورم !

                من چه دیرم !

                                عاشقم ؟ نه در عبورم

شاعرانه رنگ میبازم،

                                صبورم

 

من هوای مستی ات را نه نمیدانم

به احساست نمیسازم،نمی رقصم،نمیخوانم

هوای عاشقی را بر نمی تابم

                 

                   ***

کنار رودخانه

                 صفای سبز و سبزینه

                                             دل بی غصه میخواهم

شفای درد بی مهری

از آن بی بی دل آیینه

بهاری بی بهانه

                    ابری تر

                             سکوتی بی ترانه

                                                   شرابی خوش همان آسودگی را

 

   

و آوازی به رنگ سادگی را

                               سادگی را آرزو دارم.

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد