خوشه پروین

افکار،اشعار و دل نوشته های من

خوشه پروین

افکار،اشعار و دل نوشته های من

تو

هزار حرفه تو نگات

هزار عشقه تو صدات

دل شیدام ، همه عاشقی شو ریخته به پات

 

ای تو شمع روشن من

از تو روشن گلشن من

به تو می رسم دوباره

تو خیال یه ستاره

 

تو شبای با تو بودن

گل شب بو خونه کرده

عطرشو از تو گرفته

باغچه رو میخونه کرده

 

شب تو رویای تو مونده

عاشقی شو با تو خونده

پر از خاطره تو

دل ماهشو شکونده

 

حالا مهتاب نگات

می ریزه تو حوض کاشی

ماهی بی تابه برات

میمیره اگه نباشی

 

تو همه بهانه هامی

همه عاشقانه هامی

روی موسیقی لبهام

همه ترانه هامی

 

تو شب دلبستگی مون

یک سبد ترانه چیدم

میمیرم اگه نباشی

من تو رو تو آینه دیدم.
نظرات 1 + ارسال نظر
داریوش رضوان دوشنبه 18 تیر‌ماه سال 1386 ساعت 08:56 ب.ظ http://rezvan1356.blogfa.com

سلام
ترانه های زیبایی بود لذت بردم اگر بودی بود از کنار بادبان شعر هم بی سر نرو
منتظرم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد