خوشه پروین

افکار،اشعار و دل نوشته های من

خوشه پروین

افکار،اشعار و دل نوشته های من

عاشقانه

می جویمت هنوز در قلب خود ولی

باور نمی کنی ، عشق منی هنوز

 

می بویمت هنوز در کنج بسترم

باور نمی کنی ، عشق منی هنوز

 

از تو به خود رسید مرغ دلم ولی

باور نمی کنی ، عشق منی هنوز

 

بیخود شدم زخود بایک نگاه تو

پرپر شدم من از موج صدای تو

می خوانمت هنوز با هر نفس ولی

یادم نمی کنی در قلب خود هنوز

 

روشن تر از بهار

دورم کنم از غبار

غمنامه مرا

نابودکن ، ببار

 

باور نمی کنی ، باور نمی کنی

این غصه مرا آخر نمی کنی

 

آتش گرفتم از ناباوری تو

اینگونه ام ، ببین ، خاکستری تو

راهی شدم زتو

باقی شدم زتو

اینک بیا ببین

جاری شدم زتو

 

من بسته ام امید بر باورت هنوز

باور کنم بیا

دیوانم هنوز.

نظرات 1 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 22 خرداد‌ماه سال 1386 ساعت 09:24 ب.ظ http://www.wall.blogsky.com

سلام
شعر زیبایی بود...
(از تو به خود رسید مرغ دلم ولی

باور نمی کنی ، عشق منی هنوز)


۰

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد